Skip to main content

Istoric

2025.01.29 – Corectie la ‘Facturare si plati’ in a indica faptul ca preturile nu includ TVA.

2025.01.13 – Modificari in paragraful ‘Pretul contractului si modalitati de plata’. Introducere sectiune separata pentru ‘Durata contractului’. Uniformizare adresa email pentru solicitari.

2024.02.12 – Modificari in paragraful ‘Pretul contractului si modalitati de plata’. Adaugare paragrafe privind ‘livrare’ si ‘retur/anulare’.

2023.03.02 – Versiune initiala.

Definitii

Platforma – serviciile software de tip SaaS (software as a service) ce pot fi accesate, initializate sau declansate de la domeniul web https://calendarulmeu.ro si de la orice subdomeniu al sau de tipul https://*.calendarulmeu.ro.

Partile

Furnizor – SC AGERVISION SRL, cod fiscal RO31397556, nr. reg. comertului J40/3715/2013, sediu social str. Splaiul Independentei, nr. 202 B, camera 42, sector 6, Bucuresti

Beneficiar – persoana care acceseaza serviciile din Platforma in interes personal sau in interesul unei persoane juridice pe care o reprezinta in relatie cu Platforma

Garantii

FURNIZORUL garanteaza ca indeplineste toate conditiile legale ce se impun desfasurarii activitatii care reprezinta obiectul prezentului contract, are obtinute toate avizele si autorizatiile necesare, este inregistrata la toate autoritatile cu competenta in materie si nu se afla in nicio situatia care sa nu ii permita in tot sau in parte, permanent sau temporar, desfasurarea in conditii legale a activitatilor la care se obliga.

Obiectul contractului

Obiectul contractului il reprezinta achizitionarea de catre Beneficiar a dreptului de utilizare a Platformei, platforma care este proprietatea Furnizorului.

Furnizorul ofera dreptul de utilizare a Platformei in scopul gestionarii programarilor Furnizorului in relatie cu clientii Furnizorului.

Serviciul furnizat in baza prezentului contract include:

  • Activarea contului de operator al Platformei pentru Beneficiar
  • Inregistrarea de programari de catre utilizatorii ce reprezinta Beneficiarul
  • Inregistrarea de programari efectuate de catre clientii Beneficiarului, in relatie cu acesta
  • Facilitarea comunicatiei dintre Furnizor si clientii acestuia prin trimiterea de SMS-uri si e-mail-uri

Drepturile si obligatiile partilor

Furnizorul are dreptul sa:

  1. Factureze si sa incaseze contravaloarea serviciilor prestate, conform celor prevazute in prezentul contract;
  2. Rezilieze unilateral contractul in cazul in care constata ca Beneficiarul si-a incalcat una sau mai multe dintre obligatiile asumate prin prezentul contract, fara nicio formalitate prealabila cu posibilitatea de a solicita plata oricaror daune si/sau prejudicii produse de catre Beneficiar;
  3. Interzica accesul Beneficiarului la Platforma si sa intrerupa serviciile Platformei in relatie cu Beneficiarul, fara notificare prealabila, in cazul in care constata sau este instiintat de catre terti, ca Beneficiarul foloseste contul sau de operator al platformei pentru trimiterea de mesaje nesolicitate sau pentru gestiunea unor activitati ilegale sau fictive, si sa solicite eventuale daune si/sau prejudicii produse de catre Beneficiar Furnizorului.
  4. Intrerupa accesul la Platforma si serviciile Platformei in relatie cu Beneficiarul, pana la solutionarea cauzei privind spetele din articolul anterior.
  5. Denunte unilateral contractul, in baza unei notificari de 30 de zile in prealabil a Beneficiarului.
  6. Promoveze utilizarea Platformei catre clientii Beneficiarului prin canale de comunicatie de tip e-mail si SMS, actionand in numele Beneficiarului.

Furnizorul are obligatia sa:

  1. Ofere Beneficiarului acces 24 de ore din 24 la platforma in conformitate cu facilitatile aferente contului acestuia;
  2. Sa rezolve defectiunile semnalate de Beneficiar.

Beneficiarul are dreptul sa:

  1. Isi administreze contul de operator al platformei in conformitate cu facilitatile aferente acestui cont;
  2. Rezilieze unilateral contractul cu conditia notificarii prealabile cu minim 30 de zile inainte de data rezilierii, comunicata Furnizorului, in care sunt prezentate cauzele si motivele denuntarii.

Beneficiarul are obligatia sa:

  1. Nu incerce penetrarea sistemului de securitate al Furnizorului, in caz contrar fiind atrasa raspunderea penala.
  2. Achite toate obligatiile de plata rezultate in urma prezentului contract.
  3. Notifice in scris Furnizorul cu cel putin 30 de zile inainte despre intentia de reziliere a prezentului contract.
  4. Nu foloseasca contul sau de operator al platformei pentru trimiterea de mesaje nesolicitate.
  5. Sa semnaleze catre Furnizor in cel mai scurt timp orice defectiune aparuta.
  6. Sa respecte prevederile legale privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
  7. Sa transmita catre Furnizor informatiile necesare in scopul indeplinirii de catre aceasta a prevederilor prezentului contract, respectiv necesare pentru a solutiona eventuale daune si/sau prejudicii produse de catre Beneficiar Furnizorului.
  8. Imputerniceasca Furnizorul sa promoveze utilizarea Platformei catre clientii Beneficiarului prin canale de comunicatie de tip e-mail si SMS, actionand in numele Beneficiarului.

Livrare

Livrarea serviciilor este posibila de indata ce Beneficiarul alege sa deschida un cont real (care nu este de tip Demo). In urma configurarii acestui cont de catre Beneficiar, pot fi apoi inregistrate programari atat de catre Beneficiar cat si de catre clientii Beneficiarului si pot fi exploatate toate serviciile pe care platforma le ofera.

Retur/anulare

Pentru serviciile deja prestate de catre Furnizor, Beneficiarul poate trimite o solicitare de anulare prin email la suport @ calendarulmeu.ro (fara spatii), daca Beneficiarul considera si justifica faptul ca serviciile nu au fost prestate sau au fost prestate defectuos. Cererile de anulare pentru serviciile deja prestate vor fi solutionate de catre Furnizor in termen de 10 zile lucratoare, presupunand a avea la indemana toate informatiile necesare din partea Beneficiarului.

Pentru serviciile pe care Furnizorul urmeaza sa le presteze, Beneficiarul poate trimite o solicitare de anulare prin email la adresa contact @ calendarulmeu.ro. Cererile de anulare pentru serviciile viitoare vor fi solutionate de catre Furnizor in termen de 2 zile lucratoare, presupunand a avea la indemana toate informatiile necesare din partea Beneficiarului.

Pretul contractului si modalitati de plata

  1. Planuri tarifare:
    • Test 30 zile:
      • Gratuit.
      • 30 de zile de acces gratuit.
      • Valabil pentru o resursă/un profesionist/un angajat.
      • SMS-uri incluse gratuit.
      • Setare cont gratuită.
      • Acces complet la funcționalitățile aplicației de programări clienți.
    • Start 50:
      • 9 €/lună, facturat anual, sau 12 €/lună, facturat lunar.
      • 50 de programări pe lună.
      • Valabil pentru o resursă/un profesionist/un angajat.
      • Setare cont gratuită.
      • Acces complet la funcționalitățile aplicației de programări clienți.
    • Nelimitat:
      • 12 €/lună, facturat anual, sau 15 €/lună, facturat lunar.
      • Programări nelimitate.
      • Valabil pentru o resursă/un profesionist/un angajat.
      • Resursă suplimentară la 5 €/lună.
      • Setare cont gratuită.
      • Acces complet la funcționalitățile aplicației de programări clienți.
  2. Detalii suplimentare:
    • SMS-urile sunt incluse gratuit doar în perioada de probă (Test 30 zile).
    • După perioada de probă, orice SMS trimis clienților Beneficiarului (pentru reamintiri despre programări sau solicitări de feedback) va fi tarifat cu 0,05 €/SMS.
  3. Facturare și plăți:
    • Tarifele serviciilor sunt exprimate în Euro și nu includ TVA.
    • Conversia Euro/RON se va realiza la cursul de schimb de referință comunicat de Banca Națională a României în ziua anterioară emiterii facturii, plus un adaos de 1,5% pentru a acoperi eventualele variații de curs valutar.
    • Plata și facturarea abonamentului lunar sau anual se vor efectua la începutul perioadei de valabilitate a abonamentului. Plata trebuie să aibă loc înainte de activarea abonamentului.
    • Facturarea serviciilor suplimentare se va efectua cel mai devreme la începutul lunii următoare pentru consumul aferent lunii în curs.
    • Termenul de plată al facturilor este de 15 zile de la data emiterii.
    • La solicitarea Beneficiarului, Furnizorul va pune la dispoziție rapoarte de consum detaliate pentru a facilita verificarea sumelor facturate.
  4. Modificarea tarifelor:
    • Dreptul Furnizorului de a modifica tarifele
      Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica unilateral tarifele serviciilor, cu obligația de a informa Beneficiarul cu cel puțin 30 de zile înainte de data aplicabilității noilor tarife.
    • Condiții în care Beneficiarul poate rezilia contractul
      Beneficiarul are dreptul de a rezilia contractul printr-o notificare scrisă doar în următoarele situații:

      • Creșterea tarifelor pentru SMS-uri:
        • Dacă tariful pentru SMS-uri crește și această modificare se aplică Beneficiarului în perioada de valabilitate a abonamentului curent.
      • Aplicabilitatea imediată:
        • Dacă modificarea tarifelor este aplicată Beneficiarului imediat, fără respectarea perioadei curente de abonament.
    • Condiții în care Beneficiarul NU poate rezilia contractul
      Beneficiarul nu are dreptul să rezilieze contractul pentru următoarele modificări:

      • Servicii suplimentare:
        • Dacă tarifele pentru alte servicii opționale (altele decât SMS-urile) sunt modificate.
      • Costul abonamentului sau compoziția acestuia:
        • Dacă abonamentul curent și beneficiile incluse rămân neschimbate până la expirarea perioadei de valabilitate a acestuia.
    • Intrarea în vigoare a modificărilor tarifelor
      Modificările tarifelor vor intra în vigoare după cum urmează:

      • Pentru noii clienți:
        • Modificările sunt aplicabile imediat pentru noii clienți și pentru noile abonamente activate.
      • Pentru clienții existenți:
        • Modificările intră în vigoare la expirarea perioadei curente de abonament, dacă Beneficiarul decide să reînnoiască abonamentul.

Durata contractului

Prezentul contract începe cu o perioadă de probă de 30 de zile, în care Beneficiarul beneficiază de acces gratuit la serviciile oferite.

  1. Începerea abonamentului plătit
    După încheierea perioadei de probă:

    • Contractul se va transforma automat într-un abonament lunar sau anual, în funcție de opțiunea selectată de Beneficiar.
    • Data intrării în vigoare a abonamentului plătit va fi considerată data de început a duratei contractuale.
  2. Durata și prelungirea contractului
    • Contractul se încheie inițial pe o perioadă de:
      • 1 lună, pentru abonamentele lunare.
      • 12 luni, pentru abonamentele anuale.
    • În absența unei notificări scrise de reziliere, contractul se prelungește automat pe perioade succesive și egale de timp, în funcție de abonamentul curent (lunar sau anual).

Clauza penala

Neonorarea la timp a obligatiilor de plata din partea Beneficiarului, nascute din derularea prezentului contract, atrage obligatia Beneficiarului de a plati penalitati de intarziere la nivelul de 25% dobanda anuala, calculata pentru fiecare zi calendaristica de intarziere de la data scadentei si pana la data platii efective.

Clauze speciale

In cazul neexecutarii obligatiilor contractuale pe o perioada consecutiva mai mare de 60 de zile, prezentul contract se considera reziliat de plin drept, acest fapt neexonerand de raspunderea de a-si achita obligatiile contractuale partea in culpa.

Cesiunea contractului

Furnizorul poate transfera prin cesiune totala sau partiala obligatiile asumate prin contract, fara acordul Beneficiarului.

Forta majora si cazul fortuit

  1. Forta majora trebuie constatata de catre Camera de Comert si Industrie competenta sau de catre o autoritate competenta.
  2. Forta majora exonereaza partile contractante de indeplinirea obligatiilor asumate prin prezentul contract, pe toata perioada in care actioneaza aceasta.
  3. Indeplinirea contractului va fi suspendata in perioada de actiune a fortei majore, dar fara a prejudicia drepturile ce li se cuveneau partilor pana la aparitia acesteia.
  4. Partea contractanta care invoca forta majora are obligatia de a notifica celeilalte parti, imediat si in mod complet, producerea acesteia si de a lua masuri care ii stau la dispozitie, in vederea limitarii consecintelor.
  5. Daca forta majora actioneaza sau se estimeaza ca va actiona o perioada mai mare de 6 luni, Furnizorul va avea dreptul sa notifice Beneficiarului incetarea de plin drept a prezentului contract, fara ca Beneficiarul sa poata pretinde Furnizorului daune-interese.
  6. Cazul fortuit nu il exonereaza de raspundere pe Beneficiar

Legea aplicabila. Litigii

  1. Prezentul contract subsecvent este guvernat de legile din Romania. Orice dispute, neintelegeri, conflicte si/sau litigii in legatura si/sau decurgand din contract vor fi solutionate conform legilor din Romania.
  2. Beneficiarul si Furnizorul vor depune toate eforturile necesare pentru a rezolva pe cale amiabila orice neintelegere sau disputa care se poate ivi in legatura cu executarea contractului.
  3. Daca partile nu reusesc sa rezolve in mod amiabil divergenta in cauza, fiecare parte se poate adresa pentru solutionarea litigiului catre instantele judecatoresti competente de la sediul Furnizorului.

Standarde de securitate

  1. Portalul online poate fi accesat numai pe baza de nume de utilizator si parola. Accesul la datele Beneficiarului din partea altor utilizatori se face doar in baza solicitarii/setarilor primite/efectuate din partea Beneficiarului.
  2. Reteaua informatica a Prestatorului este inchisa si operata numai de catre personal autorizat.
  3. Masurile tehnice si organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii sau accesului neautorizat (accesul la bazele de date a utilizatorilor se face pe baza de nume utilizator si parola fiind reglementat prin roluri si drepturi).
  4. Posibilitatea de alterare a datelor accesate este protejata prin firewall si solutii moderne de acces (cum ar fi conectare via SSH, parole complexe, s.a.).

Determinarea si rezolvarea incidentelor

Furnizorul monitorizeaza si remediaza proactiv eventuale intreruperi ale serviciului. Incidentele ce nu pot fi rezolvate imediat primesc o prioritate si sunt tratate dupa impactul pe care il au asupra bunei desfasurari a proceselor de afaceri ale Beneficiarilor care utilizeaza Platforma.

Dispozitii finale

  1. Incetarea prezentului contract se poate face cu acordul ambelor parti, in acest caz Beneficiarul are obligatia de a plati Furnizorului valoarea ramasa a serviciilor prestate pana in momentul incetarii prezentului contract. Data si ora incetarii contractului vor fi comunicate ambelor parti printr-un mijloc de comunicare aprobat mai jos.
  2. In intelesul prezentului contract, orice notificare/comunicare adresata de o parte celeilalte, va fi considerata valabil implinita daca va fi transmisa acestei ultime parti la urmatoarele adrese, astfel:
    • prin e-mail catre Furnizor, la adresa suport @ calendarulmeu.ro (fara spatii);
    • prin e-mail catre Beneficiar, la oricare adresa stocata in Platforma ce apartine unui utilizator cu drepturi administrative asupra serviciilor din Platforma oferite Beneficiarului.
  3. Comunicarile / notificarile prin oricare alt mijloc decat cel precizat in articolul anterior nu vor fi luate in considerare de niciuna din parti, in cazuri de litigii, daca nu au fost confirmate prin modalitatea de mai sus.